32. El sau el sau doar ea?

FotorCreated345– Patrick, Sebastian, Sebastian, Patrick, Jane făcu cu un glas nesigur prezentările. Avea senzația că nu era acolo între cei doi bărbați din viața ei care se măsurau din cap până în picioare.

Jane parcă plutea deasupra lor urmărind scena ca un spectator, un spectator pe cale să aibă un atac de panică. Dacă nu i se întâmpla ei, episodul putea fi chiar amuzant, Patrick și Sebastian înfoindu-se unul în fața celuilalt, în timp ce își strângeau mâna.

– Cum îl știți pe David? întrebă Sebastian pe cel mai jovial ton al lui.

Era tonul lui de vânzări. Jane nu mai era a lui și deși știa că, în realitate, el nu o mai dorise, priveliștea acelui alt “el” lângă ea, îl neliniștea. Acest Patrick, prieten cu colegul lui de serviciu, care din poveștile lui David părea a fi bărbatul rebel, cu libertate financiară  și și mai multă libertate personală – asta îi plăcea lui Jane acum oare?

– Este cel mai bun prieten al meu, spuse Patrick privind un pic în jos, profitând de cei 7 centimetri în plus pe care îi avea în înălțime. Ești coleg de serviciu cu el, nu? adăugă el.

Sebastian dădu din cap uitându-se la degetele lui Patrick care se înlănțuiseră cu ale lui Jane. Jane în schimb își păstra cu greu atitudinea neutră. O parte din ea resimțea o ușoară satisfacție la această înfruntare iar cealaltă ar fi vrut să fugă de amândoi – să își recapete libertatea și poate să aibă parte și de un pic de afecțiune în termenii ei. Decise însă să își joace rolul lipindu-se complice de trupul lui Patrick.

– Cum de n-am auzit de tine până acum? întrebă Patrick, de parcă cel din fața lui era masculul irelevant din turmă și el Alfa-ul.

– Ieșim în oraș doar de ceva vreme, spuse Sebastian tăios.

– Hai că noi am plecat, spuse Jane la repezeală, trăgându-l pe Patrick după ea. Acesta nu se împotrivi.

 

Afară, în fața pub-ului, Patrick își retrase mâna din a lui Jane și cu o privire înghețată îi spuse:

– El e nu? Tipul care te-a înșelat?

– Da, răspunse Jane uitându-se absent la el.

– Și mie când aveai de de gând să îmi spui că e coleg cu David? De aia te porți ciudat de câteva zile, știai că există o posibilitate să dăm nas în nas cu el. Sincer, nu e treaba mea dacă îți descurci chestiile nerezolvate, dar e de căcat să te ascunzi așa, ți-am mai zis asta. Credeam că dacă eu îți spun lucruri despre mine o să faci și tu la fel. Ce s-a întâmplat cu fata aia care nu era în stare să ascundă nimic? o întrebă Patrick.

Jane nu avea răspuns pentru el şi nici nu dorea să îi dea socoteală. Cumva Sebastian o ținuse mereu în ceață fără să dea cu adevărat nimic niciodată, iar Patrick voia să scoată totul la iveală fără să se angajeze în mare fel.

– Sincer, nu aveam de gând să îți spun. Ce crezi că mie îmi place circoteca asta? Că dintre toate lucrurile din lume prietenul tău cel mai bun este coleg cu el? Pe bune, parcă suntem într-un film prost și eu sunt în rolul principal, spuse Jane într-o răsuflare. Pur și simplu nu vreau să mai am nimic de a face cu chestia asta dar cumva nu pot scăpa de ea…. adăugă Jane.

– Îl mai iubești? o întrebă Patrick dintr-o dată.

În liniștea asurzitoare a străzii, Jane se trezi fără un răspuns imediat.

– Repet, când ai un răspuns, știi unde mă găsești. Până atunci, nu cred că are rost să mă agit pentru chestia asta dintre noi, spuse Patrick pe un ton sumbru.

– Ah pentru că te-ai agitat foarte mult oricum? Sexul nu se pune, sau asta e agitație pentru tine? întrebă Jane pe un ton aspru. Poate nu era momentul să spună asta. Jane de acum un an ar fi tăcut, Jane din prezent însă avea foarte puțină răbdare.

–  Dacă nu îți convine că te vreau și încă cum, întoarce-te în barul ăla și dă-i lui o șansă. Fii convinsă că te va părăsi încă o dată, îi spuse Patrick.

Nu fusese de multă vreme atât de crud cu cineva, dar ideea că Jane ar fi putut să îl prefere pe acel bărbat care habar-n-avea cine era ea, îl scotea din minți.

Cu ochii îndurerați, Jane îl privea pe Patrick și se întreba dacă ce spunea era chiar adevărat. Dacă el chiar o voia pe ea așa pur și simplu sau era doar o pradă tentantă pentru că era urmărită și de alt vânător. Încercând să oprească lacrimile care amenințau să îi apară pe obraji, îi spuse:

– N-aveam de gând să mă întorc în bar sau după el, acum însă am rămas și fără vreun motiv să mă întorc după tine…

O jumătate de oră mai târziu, așezată pe pat cu tricoul pe care Patrick îl lăsase în urmă întins peste genunchi, Jane nu mai era sigură de nimic.

 

 

Leave a Reply

